-
- ГОСУДАРСТВЕННЫЙ ШКОЛЬНЫЙ СТАНДАРТ
- Правила педагогических работников
- Кодекс Республики Беларусь об образовании
- Об увеличении денежных норм расходов на питание обучающихся
- О плате за пользование учебниками и (или) учебными пособиями
- АГУЛЬНАЯ СЯРЭДНЯЯ АДУКАЦЫЯ 2024/2025
- ДЗЁННІКІ Ў 2024/2025 НАВУЧАЛЬНЫМ ГОДЗЕ
- МЕТАДЫЧНЫЯ РЭКАМЕНДАЦЫІ па фарміраванні культуры вуснага і пісьмовага маўлення ва ўстановах адукацыі, якія рэалізуюць адукацыйныя праграмы агульнай сярэдняй адукацыі
-
- Прыём замежных грамадзян
- Прыём дзіцяці ў дзіцячы сад
- Рэкамендацыі бацькам 1-га класа
- Прафілактыка гульнявой і камп'ютарнай залежнасці дзяцей і падлеткаў
- Аздараўленне дзяцей
- ГВАЛТ У СЯМ'І
- Небяспечныя групы ў сацыяльных сетках (дэструктыўныя групоўкі)
- Адказнасць за экстрэмізм
- Платныя адукацыйныя паслугі
- Аб сацыяльна небяспечным становішчы
- ЗВАРОТ ДА БАЦЬКОЎСКАЙ ГРАМАДСКАСЦІ. Аб наркаманіі і наркабізнесе
- Прававая адукацыя непаўнагадовых і іх бацькоў
- Аб каронавірусе
- Увага! Гэта важна.
- Памятка для бацькоў "Прафілактыка дзіцячага траўматызму"
- Бацькам аб бяспецы дзяцей
- Адміністратыўная адказнасць прадугледжана КоАП Рэспублікі Беларусь «Нарушение порядка организации или проведения массовых мероприятий"
- Зварот да бацькоў
- Дзецям не месца на пратэстных акцыях!
- ПАВАЖАНЫЯ БАЦЬКІ!
- Інструктаж для бацькоў "О запрещении использования детьми пиротехнических средств"
- Што самае каштоўнае у жыцці? Нашы дзеці!
- Прыём дзяцей ў 1 класс
- КАТАЛОГ ШКОЛЬНАГА АДЗЕННЯ 2023/2024
- РОЛІК «Бацькі! Беражыце дзяцей ад небяспечных сувязяў, не дазваляйце запляміць іх жыццё!»
-
- Расклад класных і інфармацыйных гадзін
- Расклад факультатыўных заняткаў на 1-е паўгоддзе 2024/2025 навучальнага года
- РАСКЛАД заняткаў аб’яднанняў па інтарэсах на 2-е паўгоддзе 2023/2024 навучальнага года
- Графік работы спартыўнага класа
- Рэжым работы бібліятэкі на 2024/2025 н.г
- Расклад вучэбных заняткаў на 1 паўгоддзе 2024/2025 навучальнага года
-
- Гомельскі абласны інфармацыйны партал
- Даведнік па кожнай вобласці
- Тэлефоны гарачай лініі. Пытанне-адказ.
- Об обучении в рамках международных договоров
- Правілы атэстацыі
- Парадак удзелу ва ўступнай кампаніі асобных катэгорый вучняў
- Абітурыенту -2025
- Цэнтралізаваны экзамен у пытаннях і адказах
- Правілы правядзення атэстацыі навучэнцаў пры засваенні зместу адукацыйных праграм агульнай сярэдняй адукацыі
- Куды пайсці вучыцца пасля 9 класаў
- Інфармацыя аб установах адукацыі Гомельскай вобласці, якія прапануюць заключэнне дагавораў на ўмовах мэтавай падрыхтоўкі на педагагічныя спецыяльнасці ў 2024 годзе
-
- Алімпіяда па гісторыі
- Гульня-віктарына "Падарожжа па старажытным свеце"
- Методыка арганізацыі вучэбных экскурсій
- Методыка выкарыстання ІКТ і ЭСН на ўроку
- Інфармацыйныя тэхналогіі класнага кіраўніка
- Даследчая работа "Гісторыя праваслаўнага Свята-Мікольскага храма"
- Даследчая работа "Дзеці вайны" настаўнік Ліндзянкова І.А.
- Даследчая работа ў дзіцячым садзе "Прыгоды лісціка"
- Канферэнцыя даследчых работ
- ВЫКАРЫСТАННЕ ІНТЭРАКТЫЎНЫХ МЕТАДАЎ ЯК СРОДАК АКТЫВІЗАЦЫІ ПАЗНАВАЛЬНАЙ ДЗЕЙНАСЦІ ВУЧНЯЎ НА ЎРОКАХ БЕЛАРУСКАЙ МОВЫ І ЛІТАРАТУРЫ
- Развитие познавательных интересов учащихся на уроках физики и во внеурочной деятельности
- ИСПОЛЬЗОВАНИЕ ПРИЁМОВ ИГРОВЫХ ТЕХНОЛОГИЙ НА УРОКАХ РУССКОГО ЯЗЫКА В 5-7 КЛАССАХ КАК СРЕДСТВО ПОВЫШЕНИЯ ПОЗНАВАТЕЛЬНОГО ИНТЕРЕСА УЧАЩИХСЯ
- РАЗВИТИЕ ПОЗНАВАТЕЛЬНОЙ АКТИВНОСТИ УЧАЩИХСЯ I СТУПЕНИ ОБУЧЕНИЯ НА ЗАНЯТИЯХ ПО ПРЕДМЕТУ «ЧЕЛОВЕК И МИР» ЧЕРЕЗ АКТИВНЫЕ ФОРМЫ РАБОТЫ
- Метадычныя рэкамендацыі па АБЖ
- Восем правілаў эфектыўнасці ўрока
- Як займацца самаадукацыяй
-
- Узроставыя асаблівасці фарміравання залежных паводзінаў
- Звесткі аб інтэрнэт-рэсурсах з прававой інфармацыяй
- Што рабіць, калі дзіця курыць.
- ПРАГРАМА ВЫХАВАННЯ І АБАРОНЫ ПРАВОЎ І ЗАКОННЫХ ІНТАРЭСАЎ ДЗЯЦЕЙ, ЯКІЯ ЗНАХОДЗЯЦЦА Ў САЦЫЯЛЬНА НЕБЯСПЕЧНЫМ СТАНОВІШЧЫ
- Знешнія прыкметы ўжывання наркотыкаў
- Функцыі аўтаномнага пажарнага апавяшчальніка
- Спайс і яго наступствы
- Аб праблеме наркаманіі
- Тэлефон даверу
- Памятка по профилактике суицидального поведения подростков
- Парады псіхолага
- Профилактика домашнего насилия
- Ответственность за экстремизм ужесточили
- Опасные группы в социальных сетях
-
- РАНС ІНФАРМУЕ
- МАБІЛЬНЫ ДАДАТАК «МЧС Беларуси: Помощь рядом»
- Беражыся цягніка - "Safe train".
- Тэлеграм-канал ДАІ «Добрые дороги Гомельщины»
- Сватынг
- На закладках не заработаеш на айфон!
- УВАГА БАЦЬКАМ! Угалоўная адказнасць за збыт наркотыкаў.
- ПРАФІЛАКТЫКА ШКОДНЫХ ЗАЛЕЖНАСЦЯЎ
- УГАЛОЎНАЯ АДКАЗНАСЦЬ ЗА КІБЕРЗЛАЧЫНСТВА
- COVID-19. ПРАФІЛАКТЫКА
- Што такае селфхарм?
- Орган апекі і КСН Добруш
- Моладзь супраць наркотыкаў
- У чым адрозненне паміж фішынгам, вішынгам, смішынгам і фармиінгам?
- Аб рабоце Партала рэйтынгавай адзнакі якасці аказвання паслуг арганізацыямі РБ
- Ролікі па прафілактыцы ўжывання і распаўсюджвання наркатычных сродкаў, узгодненыя з МАРТ
- Адкрыццё купальнага сезона тоіць у сабе небяспеку
-
- Калектыўны дагавор
- Прафсаюзны камітэт
- План работы прафсаюзнага камітэта
- Турызм і адпачынак
- Інтэрнэт-рэсурсы
- Экскурсія ў Гродна
- Міністр аховы здароўя Беларусі расказаў, як ацэньвае выніковасць стратэгіі краіны датычна COVID-19
- Аб санкцыях
- Працаўнікі МЗКТ аб эканамічных санкцыях
- Виктор Чайчиц: «Мы будем защищаться, используя нормы Международного права, и принимать контрмеры»
- «Это только предлог для протекционизма своих экономических интересов».
- Прафсаюзы выступаюць супраць палітызацыі
-
- Малодшая група
- Старэйшаяя група
- Здароўезберагальнае асяроддзе ва ўстанове ДА
- Асноўныя патрабаванні па стварэнні бяспечных здароўезберагаючых умоў жыццядзейнасці выхаванцаў
- Інфармацыя па пытаннях бяспекі жыццядзейнасці навучэнцаў, прафілактыка дзіцячага траўматызму
- Конкурс "Небяспечнае дзяцінства"
- Кансультацыя для педагогаў МАЯ БЕЛАРУСЬ
- Кансультацыя для выхавальнікаў
- Кансультацыя для бацькоў КАБ ГУЧАЛА МОВА ДАШКАЛЯТ
- Канспект занятка на тэму «Мэбля»
- Канспект занятку “У краіне бытавой тэхнікі”
-
- Прафесійна-тэхнічныя каледжы і ліцэі
- УА «Акадэмія Міністэрства ўнутраных спраў Рэспублікі Беларусь»
- Аб умовах паступлення ва УА"БДУФК".
- Магілёўскі інстытут МУС
- УА "Гродненскі дзяржаўны універсітэт імя Я.Купалы"
- БНТУ
- БелГУТ
- БГМУ
- БДУІР
- ДУА «Універсітэт грамадзянскай аховы МНС Реэспублікі Беларусь"
- УО «Специализированный лицей МВД Республики Беларусь»
-
- Атэстацыя
- Інструктыўна-метадычныя пісьмы
- Рэпетытару на заўвагу
- Рэкамендацыі аб выкарыстанні вучнёўскай мэблі
- Вучэбныя прадметы 5-9 класы
- Вучэбныя прадметы 1-4 класы
- РУМК. У дапамогу настаўнікам.
- Дыстанцыйнае навучанне
- Матэматыка і інфарматыка. Метадычны блог РВМК Добруш
- 10 правил педагогических работников
Вада памылак не даруе
Вода ошибок не прощает.
Пренебрежительное отношение к выполнению правил поведения и мер безопасности на воде нередко приводит к несчастным случаям и гибели людей. В Гомельской области за истекший период 2017 года утонуло 10 человек.
Поэтому, отдыхая на воде, необходимо соблюдать следующие правила поведения и меры безопасности:
- купаться лучше утром или вечером, когда солнце греет, но нет опасности перегрева. Температура воды должна быть не ниже 17-19, в более холодной находиться опасно. Время нахождения в воде должно увеличиваться постепенно, с 3-5 минут.
- не входить в воду в состоянии алкогольного опьянения. Алкоголь блокирует сосудистый центр в головном мозге, а также притупляет инстинкт самосохранения, в сочетании с перепадом температуры при погружении в воду может спровоцировать сердечный приступ.
- не заплывать далеко, так как можно не рассчитать своих сил. Почувствовав усталость, не надо теряться и стремиться, как можно быстрее доплыть до берега. Нужно уметь "отдыхать" на воде. Для этого обязательно научитесь плавать на спине. Перевернувшись на спину и поддерживая себя на поверхности легкими движениями рук и ног, вы сможете отдохнуть;
- не купайтесь, а тем более не ныряйте в незнакомых местах;
- если Вас захватило течением, не пытайтесь с ним бороться. Надо плыть вниз по течению, постепенно под небольшим углом, приближаясь к берегу;
- не теряйтесь, даже если попали в водоворот. Необходимо набрать побольше воздуха в легкие, погрузиться в воду и, сделав сильный рывок в сторону, всплыть;
- в водоемах с большим количеством водорослей надо стараться плыть у самой поверхности воды, не задевая растения, не делая резких движений. Если все же руки или ноги спутываются стеблями, необходимо сделать остановку, принять положение "поплавка" и осторожно освободиться от растений;
- не плавайте на надувных матрацах, автомобильных камерах (особенно, если не умеете плавать). Ветром или течением их может отнести очень далеко от берега, а волной – захлестнуть, из них может выйти воздух, и они потеряют плавучесть.
- купание с маской, трубкой и ластами требует особой осторожности — нельзя плавать с трубкой при сильной волне. Плавать надо только вдоль берега и обязательно под постоянным наблюдением, чтобы вовремя могли придти на помощь;
- не допускать грубых шалостей в воде: подныривать под купающихся, хватать их за ноги, "топить", подавать ложные сигналы о помощи и т.п.;
- не заплывать за ограничительные знаки, т.к. они ограничивают акваторию с проверенным дном, определенной глубиной, там гарантировано отсутствие водоворотов и т.д. Не надо отплывать далеко от берега или переплывать водоем на спор. Доказать свое умение плавать можно, проплыв несколько раз одну и ту же дистанцию вблизи берега;
- не подплывать к близко проходящим судам, лодкам и катерам.
Что делать, если на ваших глазах тонет человек?
- в случае, когда человек находится недалеко от берега и способен к самостоятельным активным действиям, то ему необходимо бросить одно из специальных спасательных средств: спасательный круг, конец Александрова, спасательные шары, либо другие плавсредства, которые помогут держаться человеку на воде;
- когда человек находится далеко от берега, то утопающему приходиться оказывать помощь вплавь;
- прежде чем войти в воду, нужно быстро оценить ситуацию, приблизиться к утопающему по берегу, войти в воду и плыть к нему;
- в случае бесконтрольного поведения утопающего необходимо приблизиться к нему со стороны спины, осуществить захват и транспортировать к берегу. Во время транспортировки голова пострадавшего должна находиться над водой.
Помните! Утопающий представляет собой реальную угрозу для тех, кто оказывает ему помощь. Охваченный страхом, он не контролирует свои действия, делает хаотичные движения, может сильно схватить находившегося рядом человека и вместе с ним погрузиться под воду. Учитывая это, подплыть к утопающему нужно со стороны спины, действовать четко, бесцеремонно, а при необходимости жестко. Старайтесь избегать захватов, если все же это произошло, постарайтесь как можно быстрее освободиться от них.
Телефоны: 8(02333) 2-24-79, 8(02333) 7-67-07, 8(02333) 7-73- 62
Email: lenino_detsadscool@dobrush.gov.by